|
Deelnemers DAT 20130903 |
Ernst Robert Ward William Sami Remco Leendert-Jan Gert-Jan John Edwin
update: 28 augustus 2013, 14:05 uur |
|
 |
|
|
|
- Details
-
Published on Monday, 15 August 2011 07:28
-
Hits: 1112
Van onze webmaster
Na een lange vakantie gaan we weer van start! Donderdag traditiegetrouw met het schoonmaken van bar en zaal, vrijdag de eerste speelavond en ook de eerste jeugdtraining. Op donderdag 25 augustus begint ook de donderdagjeugd met de eerste training.
Inmiddels is ook de voorlopige indeling van de najaarscompetitie gepubliceerd en daar komen we later deze week nog wel even op terug. In de loop van volgende week verwachten we de definitieve indeling en dan zullen ook de wedstrijdschema's op de site worden gepubliceerd.
Verder natuurlijk begin september de TOP-12 en de kwalificatie hiervoor. Volgens de laatste berichten zijn er vier plekken te vergeven, dus geef je (voor zover nog niet gedaan) op voor het kwalificatietoernooi bij Dennis.
Later deze maand zullen er ook nog spelersprofielen van de TOP-12-deelnemers worden gepubliceerd, dus genoeg redenen om de site weer met enige regelmaat te bezoeken.
- Details
-
Published on Tuesday, 31 May 2011 08:03
-
Hits: 1211
Van de webmaster
A.s. donderdag (2 juni 2011) is de zaal (vanwege Hemelvaartsdag) NIET open.
Vrijdag zijn we wel open, met John en Rutger die de jeugdtraining voor hun rekening nemen en Sami die een spetterende bardienst gaat uitvoeren. Komt allen!
- Details
-
Published on Saturday, 23 April 2011 19:23
-
Hits: 1232
Van onze webmaster
Het beloofde een mooie avond te worden.
Tijdens het kastengigant-toernooi in Gorinchem waren de plannen gesmeed om een lekker potje te tafeltennissen en vervolgens lekker te feesten: een ontmoeting tussen Belcrum en Taveri. Hun Ellen en onze Bram hadden regelmatig contact om allle details door te nemen. Beide verenigingen hadden enkele gezellige introducées geregeld zodat van hoog (1e divisie dames en 1e divisie heren) tot laag (zesde klasse duo) kon worden gespeeld. Taveri werd verrijkt door enkele mensen van Shot '65. Bram had een bus geregeld zodat we gezamenlijk naar Breda konden afreizen.
Het was een perfecte avond totdat... Jaap tijdens een potje onderuit ging...
En Jaap had pijn, veel pijn. Hij kon niet meer opstaan en de ambulance werd direct gebeld. Deze was gelukkig in no-time in de zaal aanwezig. We waren bang voor een gebroken heup en toen Jaap wat minder aanspreekbaar werd, werd het opeens nog veel minder plezierig. Gelukkig kwam Jaap weer bij en werd hij rap naar het ziekenhuis vervoerd, vergezeld door Sami. Uit de foto's bleek dat hij een breuk heeft in de bovenkant van z'n dijbeen en dat de heup nog geheel intact is.
Toen zoon Marco in Breda was gearriveerd konden we Sami weer oppikken en weer huiswaarts gaan. Maar dat was toch even anders, zo zonder Jaap.
Inmiddels is Jaap geopereerd, kon hij dat goed meemaken vanwege de plaatselijke verdoving als gevolg van een ruggeprik en konden beide timmermannen tijdens de operatie wat met elkaar converseren. De operatie is geslaagd, Jaap is een aantal pinnen rijker en hij had vanmiddag geen pijn. Hij voelt de wond wel maar die pijn is een schijntje in vergelijking tot gisteravond. Morgen mag hij belasten en dan kunnen ze meer zeggen over z'n ontslag en wordt er ook weer een foto ter controle gemaakt. Tot en met tweede paasdag is hij in ieder geval onder de pannen in het ziekenhuis in Breda.
Jaap krijgt veel steunbetuigingen en wil daar iedereen voor bedanken.
Update 27.04: Jaap heeft de operatie goed doorstaan en is al volop aan het oefenen met lopen. Met enige regelmaat vind je hem terug op de gang van het ziekenhuis, in de weer met krukken. Gisteren voor het eerst geoefend met traplopen. De artsen zijn zeer tevreden over het herstel en naar verwachting zal Jaap aan het einde van de week worden ontslagen. Misschien naar huis of, en dat is aannemelijker, een weekje naar een zorghotel om 's lekker te worden vertroeteld en zonder zorgen te kunnen revalideren.
Update 16.05: Na anderhalve week verwend te zijn in het zorghotel is Jaap gisteren weer thuisgekomen. Inmiddels is Jaap zeer bekwaam in het zich verplaatsen met één kruk en kan dus weer redelijk goed voor zichzelf zorgen.
Ook vanaf deze plek veel dank voor alle belangstelling!
- Details
-
Published on Friday, 22 April 2011 19:08
-
Hits: 1097
Van onze verslaggever Ruud
Om degradatie te voorkomen moesten wij in de laatste competitieronde 4 punten meer maken dan DHC in haar wedstrijd. Wij kregen de nr3 in de lijst, zij de nr 2. Helaas kwam gedurende de week het trieste bericht van Laurens dat DHC met 7-3 gewonnen had van Scyedam. En 11 punten verdienen is 1 wedstrijd is niet mogelijk. Dus...we zijn gedegradeerd. Wat blijft er dan nog over om te doen? KETEN!!! Nu moet je weten dat Kwiek een gezellig, leuk en sportief team is. Ze zijn veilig, kunnen niet meer promoveren en hadden zin in een mooi potje ping pong. Bij ons was de druk ook weg, ware het niet dat wij wel boven de 45 punten wilde eindigen, om een aanvraag voor handhaving een goede kans van slagen te geven. Ruud droomde van 3 winstpunten en 60%, Edwin droomde over de 2 verliespunten uit, en Lauren droomde over...? Ruud won er twee (droom in duigen), Edwin won er 3 (natte droom) en Laurens won er 1 (enge droom). De avond eindige om plm 01.30u. 6-4 overwinning op de nr3 van de competitie is prima. We hebben 47 punten gehaald uit 10 wedstrijden. Links en rechts een puntje laten liggen en Edwin gemist in 3 partijen. Dus ook niet zo slecht. Maar we zijn wel gedegradeerd.
Op de late avond werd gefilosofeerd over de komende competitieronde. En petit comité wordt dit nog eens over gedaan.
- Details
-
Published on Wednesday, 20 April 2011 08:48
-
Hits: 1143
Van onze verslaggever Wouter
Ons seizoen begon erg raar. Van John hadden we de planning voor de wedstrijden gekregen, maar deze bleek niet te kloppen. TOG had zich teruggetrokken uit de competitie. Dus we hadden een poule van 5. Dus wij gingen met volle moed naar onze eerste tegenstander, Vriendenschaar. We speelden om 13 uur, dus we waren allemaal goed uitgerust. Maar tot onze verbazing bleek er maar 1 persoon van het andere team te zijn. Dus ze vroegen of we het wilde verplaatsen. Wij vonden het goed, maar we hebben tot op heden niks van die wedstrijd gehoord. De thuiswedstrijd kwamen ze met andere mensen, en maar met 2 personen. We hebben in totaal nu 7 wedstrijden gespeeld, waarvan we er 5 met 10-0 hebben gewonnen. 1 met 9-1 en 1 met 7-3. We hebben gemerkt deze competitie dat veel tegenstanders maar met 2 personen waren, zodat iedereen maar 2x hoefde te spelen. Jerelli heeft deze competitie geen enkele wedstrijd verloren. Ook al heeft hij het af en toe toch best moeilijk gehad. Met een aantal 5 setters, en ook deed Jerelli het vaak in 4ren . Hobie heeft het ook erg netjes gedaan. Hij heeft alles makkelijk gewonnen, behalve zijn een na laatste wedstrijd, die verloor hij helaas. Je kon goed aan Hobie zien dat hij deze klasse te makkelijk vond, want hij was totaal niet geconcentreerd. Hobie heeft deze competitie een percentage van 94% kunnen behalen. Lars, de nieuwe speler van team 2 heeft het heel goed gedaan, hij had 92%. Door 1 slechte wedstrijden tegen kwiek, dat naar onze mening lag aan de gladde vloer, had hij 1 wedstrijden verloren. Wouter heeft het ook knap gedaan, na een niet al te best percentage vorig seizoen, heeft Wouter het toch goed omhoog gekregen, naar een percentage van 83%. Helaas verloor hij ook tegen kwiek uit, 2 wedstrijden. Maar desondanks deze paar verloren wedstrijden vonden wij dit een leuke competitie, die (erg) makkelijk was. Wij hopen volgend seizoen, in de 4e klasse, een goed resultaat te kunnen behalen. En als het lukt te promoveren naar de 3de klasse. Maar vooral hopen wij veel te kunnen leren van mensen die beter zijn dan ons. We weten alles in December weer.
|
|
 |
|
Heet van de naald |
mei 2013: Iedereen heeft zich gehandhaafd, met uitzondering van duo 1 (degradatie) en jeugd 2 en 4 (kampioenschap!)
|
|
Bardiensten |
30.08.2013: Gert-Jan 05.09.2013: William 06.09.2013: Leendert-Jan 12.09.2013: Remco 13.09.2013: Marco 19.09.2013: Dennis 20.09.2013: Edwin 26.09.2013: Robert 27.09.2013: Peter-Jan 03.10.2013: Andries 04.10.2013: René 10.10.2013: Laurens 11.10.2013: Rutger 17.10.2013: Elwin 18.10.2013: Jasper 24.10.2013: Jan 25.10.2013: Bram 31.10.2013: Ruud 01.11.2013: Bart
|
|
Statistiek |
- Articles View Hits
- 234203
|
|