24 | 06 | 2026
Hoofdmenu
Competitie
Deelnemers DAT 20130903

Ernst
Robert
Ward
William
Sami
Remco
Leendert-Jan
Gert-Jan
John
Edwin


update: 28 augustus 2013, 14:05 uur

Verslag jeugd2 voorjaar 2011

Van onze verslaggever Wouter

Ons seizoen begon erg raar. Van John hadden we de planning voor de wedstrijden gekregen, maar deze bleek niet te kloppen. TOG had zich teruggetrokken uit de competitie. Dus we hadden een poule van 5. Dus wij gingen met volle moed naar onze eerste tegenstander, Vriendenschaar. We speelden om 13 uur, dus we waren allemaal goed uitgerust. Maar tot onze verbazing bleek er maar 1 persoon van het andere team te zijn. Dus ze vroegen of we het wilde verplaatsen. Wij vonden het goed, maar we hebben tot op heden niks van die wedstrijd gehoord. De thuiswedstrijd kwamen ze met andere mensen, en maar met 2 personen.
We hebben in totaal nu 7 wedstrijden gespeeld, waarvan we er 5 met 10-0 hebben gewonnen. 1 met
9-1 en 1 met 7-3. We hebben gemerkt deze competitie dat veel tegenstanders maar met 2 personen waren, zodat iedereen maar 2x hoefde te spelen.
Jerelli heeft deze competitie geen enkele wedstrijd verloren. Ook al heeft hij het af en toe toch best moeilijk gehad. Met een aantal 5 setters, en ook deed Jerelli het vaak in 4ren . Hobie heeft het ook erg netjes gedaan. Hij heeft alles makkelijk gewonnen, behalve zijn een na laatste wedstrijd, die verloor hij helaas. Je kon goed aan Hobie zien dat hij deze klasse te makkelijk vond, want hij was totaal niet geconcentreerd. Hobie heeft deze competitie een percentage van 94% kunnen behalen. Lars, de nieuwe speler van team 2 heeft het heel goed gedaan, hij had 92%. Door 1 slechte wedstrijden tegen kwiek, dat naar onze mening lag aan de gladde vloer, had hij 1 wedstrijden verloren. Wouter heeft het ook knap gedaan, na een niet al te best percentage vorig seizoen, heeft Wouter het toch goed omhoog gekregen, naar een percentage van 83%.  Helaas verloor hij ook tegen kwiek uit, 2 wedstrijden.
Maar desondanks deze paar verloren wedstrijden vonden wij dit een leuke competitie, die (erg) makkelijk was. Wij hopen volgend seizoen, in de 4e klasse, een goed resultaat te kunnen behalen. En als het lukt te promoveren naar de 3de klasse. Maar vooral hopen wij veel te kunnen leren van mensen die beter zijn dan ons. We weten alles in December weer.

Heet van de naald

mei 2013:
Iedereen heeft zich gehandhaafd, met uitzondering van duo 1 (degradatie) en jeugd 2 en 4 (kampioenschap!)

 

Bardiensten

30.08.2013: Gert-Jan
05.09.2013: William
06.09.2013: Leendert-Jan
12.09.2013: Remco
13.09.2013: Marco
19.09.2013: Dennis
20.09.2013: Edwin
26.09.2013: Robert
27.09.2013: Peter-Jan
03.10.2013: Andries
04.10.2013: René
10.10.2013: Laurens
11.10.2013: Rutger
17.10.2013: Elwin
18.10.2013: Jasper
24.10.2013: Jan
25.10.2013: Bram
31.10.2013: Ruud
01.11.2013: Bart

Webmaster

Statistiek
Articles View Hits
234113