- Details
-
Published on Monday, 20 August 2012 10:26
-
Hits: 1069
Van onze webmaster,
Gisteren is de definitieve indeling gepubliceerd. Zijn we blij? Niet helemaal!
Allereerst is nog niets gedaan met het verzoek om de indeling van duo 2 in de vierde klasse (waar ze recht hebben op een plek in de zesde klasse) ongedaan te maken. Dit schijnt nog in behandeling te zijn. Verder zijn de indelingen van team 4 en de jeugdteams 1, 3 en 4 aangepast. Helaas heeft dit laatste tot gevolg dat jeugd 1 en 3 in een poule van vijf uitkomen en dus twee wedstrijden minder spelen. Spijtig maar waarschijnlijk onvermijdelijk.
De wedstrijdschema's zijn inmiddels op deze site geplaatst; de competitieboekjes, inclusief rijschema voor de jeugd, zullen binnenkort in de zaal beschikbaar zijn.
- Details
-
Published on Friday, 10 August 2012 07:04
-
Hits: 1047
Van onze webmaster,
Vannacht is de voorlopige indeling van de voorjaarscompetitie bekend gemaakt. Voorlopig betekent niet definitief. Iedereen in een poule van 6! Welke namen zijn er uit de diverse kokers gerold:
team 1 (Bram, Patrick en Robert) speelt in de hoofdklasse tegen:
Scyedam 5
Taverzo 4
Rijnsoever 1
Drivers 2
De Sprint 2
team 2 (Marco, John, Carlo, Sami) speelt in de hoofdklasse tegen:
Vriendenschaar 2
ILAC 2
Scyedam 6
Drivers 1
FVT 3
team 3 (Dennis, Bart, Edwin) speelt in de 2e klasse tegen:
NN 1
Alexandria 2
Papendrecht 3
Hellevoets Effect 1
Taverzo 9
team 4 (Ruud, Peter van D., Ward) speelt in de 3e klasse tegen:
Xerxes 4
Sorry 1
Smashing Maasland 1
De Sprint 3
De Treffers (M) 1
team 5 (Laurens, Peter N., Annika, Rutger, Hester) speelt in de 4e klasse tegen:
FVT 5
Tavenu 3
TOG 2
De Treffers (M) 2
Effekt '77 1
Duo 1 (Jan, Ben, Jasper) speelt in de 4e klasse tegen:
Atlantic 1
DFC 1
Smashing '86 1
Dordrecht 8
Shot '65 6
Duo 2 (Gert-Jan, Leendert-Jan, Remco) speelt in de 4e klasse tegen:
Sorry 3
Korendijk 2
Tavenu 2
Bernisse '80 1
De Beer 3
Jeugd 1 (Lorenzo, Ricardo, Stefan, Lars) speelt in de 1e klasse tegen:
Shot '65 3
NTTC 1
Salamanders 2
Trefpunt 1
SVN 2
Jeugd 2 (Jeftha, Peter, Andreas) speelt in de 3e klasse tegen:
Drivers 3
NTTC 2
Scyedam 6
Dordrecht 1
Overschie 3
Jeugd 3 (Jeremy, Thomas, Alexander) speelt in de 5e klasse tegen:
Trefpunt 4
TOGB 1
DOING 7
FVT 6
Alexandria 7
Jeugd 4 (Kenno, Tim, Nigel, Lucas) speelt in de 5e klasse tegen:
21-UP 2
Drivers 5
Sliedrecht 2
Dordrecht 6
Gorcum 2
- Details
-
Published on Monday, 02 July 2012 09:46
-
Hits: 1063
Van onze verslaggever Laurens,
Afgelopen zaterdag was het een leuke dag bij Taveri. Het jaarlijks clubkampioenschap voor de jeugd werd gespeeld, een groot toernooi, en voor de kids altijd weer een spannende dag. Met maar liefst 26 kinderen een grote opkomst en voor ieder dus ook lekker veel wedstrijden om te spelen. We konden genieten van prachtige wedstrijden vol met strijdlust. Een heeeel groot compliment voor het sportieve spel van ALLE kids!! Verrassende prestaties waren er ook. Zo eindigde Jeremy heel knap als achtste in groep A tussen alle grote namen. Andreas netjes tweede in groep B en Gert ging er in deze groep als derde met zijn eerste beker vandoor. Ook Bob haalde zijn eerste beker binnen door als derde te eindigen in groep C. Rowan werd daar vierde en ook heel goed de vijfde plaats van Jesse op zijn eerste toernooi. De grote verrassing van het toernooi was Luuk. Met zeer goed spel won hij van Rowan, Dung en Lucas. Bijna veroverde hij een podium plaats in groep B, maar in zijn laatste wedstrijd was Gert net iets sterker. Hij eindigde zeer knap als vierde in groep B. Met deze prestatie won hij de aanmoedigingsprijs en ging hij welverdiend toch met een mooie beker naar huis.
De grote meneer was Ricardo Pors. Titelverdediger uit 2011 en ondanks een korte tafeltennis pauze de afgelopen weken ging hij er deze dag toch weer met de titel vandoor. Gefeliciteerd Ricardo!!!
2e groep A: Lars.
3e groep A: Lorenzo.
1e groep B: Wouter.
2e groep B: Andreas.
3e groep B: Gert.
1e groep C: Koen.
2e groep C: Maurits.
3e groep C: Bob.
De mooie dag werd afgesloten met een gezellig diner in de kantine. Een geslaagde dag, prijs of geen prijs, iedereen mag erg trots zijn op zichzelf. Jaap, Edwin, Ernst, Dennis, Bram en Patrick bedankt voor de hulp. Alle ouders bedankt voor de support. Samen hebben we er weer een hele mooie dag van gemaakt. Later deze week volgen de foto's!