24 | 06 | 2026
Hoofdmenu
Competitie
Deelnemers DAT 20130903

Ernst
Robert
Ward
William
Sami
Remco
Leendert-Jan
Gert-Jan
John
Edwin


update: 28 augustus 2013, 14:05 uur

Toekijken is ook niet alles

Van onze verslaggever Bram,

Na het lezen van de terechte opmerking van onze webmaster over de ingezonden stukjes of beter het gebrek eraan, weer eens een stukje van mijn hand. Er is immers genoeg om over te schrijven. Alle lof voor onze toekomst, en dan hebben we het gewoontegetrouw niet over team twee en Bart, maar over de aanstormende talenten. Mijn persoon heeft het nog nooit voor elkaar gekregen om zich zo snel kampioen te mogen noemen. Onze eerste twee jeugdteams zijn dus nu al kampioen, klasse hoor. Zelfs het derde jeugdteam heeft nog een kans om kampioen te worden. Zouden ze stiekem al dromen om in team één te spelen?

Team 4 stoomt af op een kampioenschap, dit was wel iets waar van tevoren rekening mee was gehouden maar je moet het toch maar even doen, klasse!
Ook is Jaapie regelmatig weer achter de tafel te zien, weliswaar met aangepast spel (een beetje rustiger) maar met veel plezier weer zijn balletje te slaan. In de tussentijd is ook John zijn moment er geweest, hij mag nu een titel voeren, mooi man. Wat ook mooi is dat er veel leden aanwezig waren op dit belangrijke moment voor John, de betrokkenheid is erg groot op ons mooie clubje. Ook mijn persoon ondervindt dat elke keer weer dat men betrokken is hoe het met de gezondheid gaat. Na drie seizoenen van blessureleed ben ik er wel klaar mee om gedeeltelijk of niet te kunnen spelen. Groot is ten eerste het geduld van mijn teamgenoten waarvoor dank! Het valt voor deze mannen niet echt mee om zich elke week weer op te laden. Ik wil echter niet de invallers tekort doen met deze laatste zin want zonder deze mannen was het pas echt hopeloos geweest. De invallers laten ook nog eens hun beste spel zien bij deze invalbeurten. Heren, dank voor jullie inzet en vrije tijd. Het gaat de goede kant op en ik hoop op spoedig herstel. Het gaat erop lijken dat we dit seizoen ons handhaven!
En nu op naar het einde van de competitie en Sinterklaas: wie er na vijf december nog bij is en helaas niet is meegenomen naar Spanje. kan zich gaan opmaken voor het kersttoernooi en het oliebollentoernooi. Daarna in het nieuwe jaar een primeur! Gegeven het feit dat de clubkampioenschappen van 2011 en 2012 snel op elkaar volgen. Is weer eens iets anders dat je in één maand clubkampioen kan worden van 2011 en 2012. Kortom er is weer genoeg om naar uit te kijken bij onze mooie vereniging.

Doe mee! Ik kan het weten, toekijken is ook niet alles.

 

Heet van de naald

mei 2013:
Iedereen heeft zich gehandhaafd, met uitzondering van duo 1 (degradatie) en jeugd 2 en 4 (kampioenschap!)

 

Bardiensten

30.08.2013: Gert-Jan
05.09.2013: William
06.09.2013: Leendert-Jan
12.09.2013: Remco
13.09.2013: Marco
19.09.2013: Dennis
20.09.2013: Edwin
26.09.2013: Robert
27.09.2013: Peter-Jan
03.10.2013: Andries
04.10.2013: René
10.10.2013: Laurens
11.10.2013: Rutger
17.10.2013: Elwin
18.10.2013: Jasper
24.10.2013: Jan
25.10.2013: Bram
31.10.2013: Ruud
01.11.2013: Bart

Webmaster

Statistiek
Articles View Hits
234320