24 | 06 | 2026
Hoofdmenu
Competitie
Deelnemers DAT 20130903

Ernst
Robert
Ward
William
Sami
Remco
Leendert-Jan
Gert-Jan
John
Edwin


update: 28 augustus 2013, 14:05 uur

Verslag team 4

Van onze verslaggever Laurens

Het was weer een heel gezellige avond. Diveko uit stond op het programma. Diveko met slechts 3 punten uit 4 wedstrijden zou een eitje moeten zijn voor het sterrenteam uit Ridderkerk. Al was het niet dat de twee kopmannen van team 4 thuis werden gelaten. Ruud had andere verplichtingen en Edwin moest zijn gevoelige schouder wat rusten gunnen. Dus moesten Ben, Hester en Laurens het maar zien te fiksen zonder de twee mannen van 100%. De opdracht was een mooie score neer te zetten. Ook Jaap ging mee als supporter en natuurlijk ook als scheidsrechter. In de stoere Landrover Defender van Hester denderden we richting Schiedam.
Henk, Ruud en Peter waren de tegenstanders. Ruud was de sterkste van de drie, een lastige speler en een volhouder. Ook Peter was niet mals.
Ben was niet Ben, hij had niet zijn avond. De dieselmotor had problemen met starten, kon af en toe op toeren komen, maar pruttelde iedere keer weer naar motorpech. Gelukkig kon hij toch 1 partij in winst omzetten.
Hester had last van een moeizaam draaiende forehand, maar ondanks dat toverde ze met goed spel toch een prachtige hattrick uit de hoge hoed.
Laurens zette de positieve trend van afgelopen weken voort. Ook hij scoorde een prima hattrick, al moest hij af en toe wel waken niet in slaap te vallen tijdens de wedstrijd.
Ook het dubbel Hester/Laurens was succesvol.
Met de prachtige eindstand 8-2 op het scorebord waren we best tevreden. Een eitje was Diveko nou ook weer niet, er werden aardig wat games gespeeld om tot een mooie eindstand te komen. Zo speelde Ben 13 games, Hester 12 games en Laurens 10 games. En met de 5 games van de dubbel kom je op een totaal van maar liefst 40 games. Na vijf wedstrijden staan we nu dik bovenaan in de poule met 42 punten. Ik zou zeggen Rutger ga alvast maar wat bloemetjes uit zoeken. Of kregen we nou dit seizoen een hele mooie nieuwe iPad cadeau als we kampioen worden...
In de kantine dit keer geen warme borrelhapjes of een Mexicano pinda, maar gewoon een heerlijk frikadelletje curry.

Heet van de naald

mei 2013:
Iedereen heeft zich gehandhaafd, met uitzondering van duo 1 (degradatie) en jeugd 2 en 4 (kampioenschap!)

 

Bardiensten

30.08.2013: Gert-Jan
05.09.2013: William
06.09.2013: Leendert-Jan
12.09.2013: Remco
13.09.2013: Marco
19.09.2013: Dennis
20.09.2013: Edwin
26.09.2013: Robert
27.09.2013: Peter-Jan
03.10.2013: Andries
04.10.2013: René
10.10.2013: Laurens
11.10.2013: Rutger
17.10.2013: Elwin
18.10.2013: Jasper
24.10.2013: Jan
25.10.2013: Bram
31.10.2013: Ruud
01.11.2013: Bart

Webmaster

Statistiek
Articles View Hits
234091