We hebben 6-4 gewonnen tegen Pijnacker. Stefan was te laat komen op dagen oftewel verslapen dus 3 punten weggegeven aan hun was erg zonde. Maar toch nog goed gespeeld. Ricardo heeft alles gewonnen, die heeft nog steeds 100% Ik heb er nagenoeg 1 verloren dus geen 100% meer. Stefan is teruggezakt in de 70%. Het dubbel ging ook redelijk.