Aankondiging Subtop-toernoooi

Published on Sunday, 21 August 2011 20:23
Hits: 1124

Van onze webmaster,

Aanstaande vrijdag 26 augustus zal in het teken staan van het subtop-toernooi, misschien wel het spannendste toernooi van het seizoen. Natuurlijk is meedoen belangrijker dan winnen maar als je bij de eerste vier eindigt zit er nog een mooie bonus in het verschiet. Er zijn namelijk vier plaatsen te verdienen in het deelnemersveld van de TOP-12!

De volgende 12 spelers hebben zich opgegeven:

Peter
Sven
Jan
Ben
Edwin
Nico
Aad
Hester
Laurens
René
Ruud
Rutger

Van deze 12 spelers hebben Ben en Peter aangegeven niet voor een kwalificatieplaats te gaan.