Jeugd 1 en 2 kampioen

Published on Monday, 11 April 2011 16:16
Hits: 1183

Van onze webmaster

Afgelopen zaterdag zijn zowel het eerste als het tweede jeugdteam kampioen geworden. Lorenzo, Stefan en Ricardo gingen op bezoek bij titelconcurrent SVN in de wetenschap dat één punt genoeg was voor het kampioenschap en dat de vorige ontmoeting in een 10-0 overwinning eindigde. Toen bij binnenkomst bleek dat SVN, dat een viermansteam heeft, in de zwakste opstelling speelde, waren ook de zenuwen bij Stefan weg en veroverde hij direct in de eerste partij het voor het kampioenschap noodzakelijke punt. Zijn teamgenoten wilden niet voor hem onderdoen zodat er opnieuw een 10-0 overwinning op het wedstrijdformulier verscheen.

Team 2 speelt in een heel rare en onoverzichtelijke poule. Wouter, Hobie, Jarelli en Lars hebben inmiddels zes wedstrijden gespeeld in een poule van vijf. Van deze wedstrijden zijn er inmiddels vijf met 10-0 gewonnen. Tegen Kwiek werd er één keer in de uitwedstrijd met 7-3 gewonnen, in de thuiswedstrijd (dus) de maximale score. Met nog één wedstrijd te gaan is de voorsprong maar liefst 22 punten, goed voor het kampioenschap. Alhoewel, Phoenis heeft pas drie(!) wedstrijden agespeeld en heeft inmiddels 11 punten verzameld. Aangezien verloren werd van zowel Kwiek als Taveri en er geen tijd meer is voor het inhalen van de overige wedstrijden, is het kampioenschap een feit.

Beide teams van harte!