Teamindeling najaarscompetitie 2012

Published on Tuesday, 08 May 2012 07:15
Hits: 1090

Van onze webmaster,

Aanstaande donderdag zal er worden gesproken over de teamindeling van de najaarscompetitie. Diverse mensen hebben in de wandelgangen al ideeën later horen, uw webmaster doet nu ook een duit in het zakje. Want er zijn natuurlijk genoeg mogelijkheden om de teamindeling heel anders te doen dan voorheen. Wat te denken van de volgende teams:

Het damesteam
Hester en Annika

De oude mannen
Jasper en Ben

De drie J’s
Jasper, John en Jan

De drie P’s
Patrick, Paul en Peter

Het debuutteam
Remco en Annika

Binnenrijm
Ward en Bart

Beginrijm
Ruud en Rutger

Eindrijm
Lorenzo en Carlo

Het C&A-team
Carlo en Andries

Het LSD-team
Laurens, Sami en Dennis

Het ‘ik val in team 1 in’-team
Marco, John, Sami, Carlo, Dennis, Rutger

Het 60%-team
Robert en Sami

Het 83%-team
John en Dennis

Het 50%-team
Laurens en Leendert-Jan

De jeugd
Annika, Wouter en Lorenzo

De gekwetsten
Bram, Sander, René

De verdedigers
Robert, Bart en Edwin

De linkspoten
Carlo, Ward en Edwin

De Jannen
Gert-Jan, Leendert-Jan en Jan-Jan

Noppe Boppe
Marco en Jaap

Familieteams
Dennis/Nico en Marco/Jaap

Minder haar
Ruud, Peter, Carlo, Sander, Patrick

Meer haar
Hester en Annika

Weinig haar
Jaap, Lorenzo, Ben

Heb je nog andere of betere ideeën, laat ze horen! Stuur een mail naar de webmaster of naar het bestuur. Adressen via de pagina met contactgegevens. Nog beter is om donderdag a.s. langs te komen, we beginnen om 20.00 uur. Ben je onverhoopt verhinderd, geef je wensen per mail door aan het bestuur, zodat met jouw wensen rekening kan worden gehouden.