Van onze webmaster,
Aanstaande donderdag zal er worden gesproken over de teamindeling van de najaarscompetitie. Diverse mensen hebben in de wandelgangen al ideeën later horen, uw webmaster doet nu ook een duit in het zakje. Want er zijn natuurlijk genoeg mogelijkheden om de teamindeling heel anders te doen dan voorheen. Wat te denken van de volgende teams:
Het damesteam
Hester en Annika
De oude mannen
Jasper en Ben
De drie J’s
Jasper, John en Jan
De drie P’s
Patrick, Paul en Peter
Het debuutteam
Remco en Annika
Binnenrijm
Ward en Bart
Beginrijm
Ruud en Rutger
Eindrijm
Lorenzo en Carlo
Het C&A-team
Carlo en Andries
Het LSD-team
Laurens, Sami en Dennis
Het ‘ik val in team 1 in’-team
Marco, John, Sami, Carlo, Dennis, Rutger
Het 60%-team
Robert en Sami
Het 83%-team
John en Dennis
Het 50%-team
Laurens en Leendert-Jan
De jeugd
Annika, Wouter en Lorenzo
De gekwetsten
Bram, Sander, René
De verdedigers
Robert, Bart en Edwin
De linkspoten
Carlo, Ward en Edwin
De Jannen
Gert-Jan, Leendert-Jan en Jan-Jan
Noppe Boppe
Marco en Jaap
Familieteams
Dennis/Nico en Marco/Jaap
Minder haar
Ruud, Peter, Carlo, Sander, Patrick
Meer haar
Hester en Annika
Weinig haar
Jaap, Lorenzo, Ben
Heb je nog andere of betere ideeën, laat ze horen! Stuur een mail naar de webmaster of naar het bestuur. Adressen via de pagina met contactgegevens. Nog beter is om donderdag a.s. langs te komen, we beginnen om 20.00 uur. Ben je onverhoopt verhinderd, geef je wensen per mail door aan het bestuur, zodat met jouw wensen rekening kan worden gehouden.